لوازم یدکی رانا

ارزان ترین قمیت لوازم یدکی رانا

لوازم یدکی رانا

ارزان ترین قمیت لوازم یدکی رانا

  • ۰
  • ۰

هنگام خرید لوازم یدکی خودرو ، ما توصیه می کنیم از همان کشوری که در آن ساکن هستید خریداری کنید. به عنوان وسایل نقلیه تولید شده برای یک کشور ، همیشه قطعات جایگزینی مشابه با وسایل نقلیه تولید شده برای کشور دیگر ندارند. در گذشته فهمیدم که فقط تعداد بسیار کمی از قطعات یکسان هستند.

ما برخی از قطعات جایگزینی برای یک زن و شوهر از وسایل نقلیه وارداتی مانند Nissan Skyline موجود است.

برای دانستن اینکه آیا وسیله نقلیه شما برای استرالیا ساخته شده است ، 2-3 عدد صفحات سازگاری خود را بررسی کنید تا به رنگ نقره ای باشد. پلاک های سازگاری را می توان در زیر درب و در داخل مربا درب در قسمت جلوی راننده یا سرنشین پیدا کرد. اگر فهمیدید که یکی یا دو صفحه از تطابق شما به رنگ سبز ، آبی یا بنفش است ، این بدان معنی است که واردات مستقیم دارید.

Autoparts Direct2uA واردات مستقیم یعنی شخصی که اتومبیل را به طور مستقل از کشور دیگری سفارش داده است. لطفاً توجه داشته باشید که اگر تصمیم به انجام این کار گرفتید ، ممکن است گرفتن قطعات جایگزین صحیح در کشور شما مشکل باشد. بنابراین ، هنگامی که قطعات مورد نیاز شما باشد ، می بایست در کشور خود یک مخاطب پیدا کنید که در بخش های وارداتی مستقیم تخصص داشته باشد یا در کشوری که وسیله نقلیه برای آن ساخته شده است ، تماس برقرار کنید.

Autoparts Direct2uSo هنگام جستجوی قطعات جایگزین بصورت آنلاین وسیله نقلیه خود ، اطمینان حاصل کنید که از همان کشور خریداری شده برای همان وسیله نقلیه که در آن ساخته شده است ، از یک فروشنده خریداری می کنید. در غیر این صورت این یک درس گران است که بدانید هنگام پرداخت هزینه های پستی بالا فقط بدانید که آنها مناسب وسیله نقلیه شما نیستند.

منبع : autopartsdirect2u.com.au/blog/buying-car-parts-from-overseas-can-be-tricky

  • ۹۸/۱۱/۱۳
  • ا لهه حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی