لوازم یدکی رانا

ارزان ترین قمیت لوازم یدکی رانا

لوازم یدکی رانا

ارزان ترین قمیت لوازم یدکی رانا

  • ۰
  • ۰

اکثر شرکت ها تمایلی به نگهداری موجودی لوازم یدکی پژو جامع ندارند زیرا می ترسند در هنگام تلاش برای کنترل مؤثر هزینه های عملیاتی ، سهام دارایی مانند قطعات یدکی ضد انعطاف پذیر باشد. آنها انتظار دارند که مدیران کارخانه ضمن حفظ کارایی و بهره وری از کارخانه ها ، روش های کاهش هزینه را شناسایی کنند.

مدیریت لوازم یدکی پژو عملی پایه و اساس کارآیی قابل اعتماد گیاه است و برای موفقیت مدیران گیاه بسیار مهم است. به عنوان مدیر کارخانه ، باید بدانید که چگونه لوازم یدکی پژو مورد نیاز برای ایجاد یک سیستم موجودی موثر و جامع را تعیین کنید. به جای استفاده از درک برای تعیین نیازهای شما ، بهتر است یک روش استراتژیک برقرار کنید که به درستی حرکت و ذخیره موجودی شما را مدیریت کند.

استراتژی عملیاتی ، کنترل موجودی و زمان سرب چند مورد از عواملی است که هنگام تهیه یا بررسی سیستم مدیریت بخشی خود باید در نظر بگیرید. در نظر گرفتن این عوامل می تواند به حداقل رساندن اختلال در عملکرد ، افزایش کارآیی و کاهش هزینه حمل و نقل کمک کند. درنهایت تولید مدیریت موفق لوازم یدکی پژو.

استراتژی عملیاتی
قطعات انبار به عنوان یک مدیر قطعات ، شما یا از یک موقعیت پیش بینی کننده یا واکنشی استفاده خواهید کرد. بیشتر شرکت ها عادت دارند استراتژی مدیریتی خود را حول حوادث واکنشی بسازند. برای مدیریت موفقیت آمیز موجودی بخشی ، یک مدیر باید یک استراتژی پیش بینی را اتخاذ کند. در حالی که مدیریت واکنشی می تواند در طول بحران سودمند باشد ، جوهر مدیریت موفق توانایی پیشگیری از مشکلات قبل از بروز است.

پیش بینی مدیریت لوازم یدکی پژو شامل جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها و امکان جستجوی کل حوزه بهره برداری برای یافتن و حل مشکلات اساسی اساسی است که در طولانی مدت ممکن است وجود داشته باشد. در رابطه با جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها ، حتما به دنبال الگوهای خرابی باشید که می تواند مشکلاتی را نشان دهد که به وضوح قابل مشاهده نیستند. پیش بینی مدیریت به شما کمک می کند تا از منابع بهتر استفاده کنید ، زمان و هزینه مربوط به رفع مشکلات را کاهش دهید.

منبع Stockout
بدون سرمایه گذاری در لوازم یدکی ، مشکل ناخوشایند سهام بورس (خارج از سهام) حذف نیست. با این حال ، اگر می خواهید علت اصلی (ها) اصلی سهام خود را شناسایی کنید ، می توانید اثرات آن را در عملکرد خود محدود کنید. شروع به ضبط دلیل (های) خارج از قطعات سهام در زمان واقعی. علاوه بر این ، تقاضای پیش بینی شده را مرور کنید و به دنبال بخش هایی باشید که ممکن است تنظیمات نادرستی داشته باشند. لازم به ذکر است که معمولی ترین علت انبار سهام تأخیر است که ممکن است در یک زنجیره تأمین وجود داشته باشد (از نظر داخلی و خارجی)

 

کنترل موجودی
موجودی لوازم یدکی شما لازم نیست همه کاره باشد تا اثربخش باشد. در حقیقت ، انبار کردن مقادیر زیادی از قطعات مختلف غیر واقعی است. برای دستیابی به کنترل بهتر موجودی ، معیارهای روشنی را تهیه کنید که به تعریف و طبقه بندی لوازم یدکی پژو کمک می کند. تابلوهایی مانند قطعات "مهم" می توانند به شما در اولویت بندی موجودی خود کمک کنند. تشخیص دهید که اصطلاحاتی از این دست چند بعدی هستند و می توانند بیشتر تصفیه شوند. به عنوان مثال ، یک قسمت می تواند برای عملکرد مهم و یا برای عملکرد دستگاه خاص مهم باشد. بسته به خطر و تأثیر آن در صورت بروز خرابی ، ممکن است اولویت بالاتر به شخص دیگری اختصاص یابد.

نکته: به طور دوره ای تمام طبقه بندی های لوازم یدکی پژو (یعنی مهم و غیر مهم) را مرور کنید زیرا طبقه بندی یک قسمت ممکن است با گذشت زمان تغییر کند ، بر اساس جایگزینی / جایگزینی که ممکن است در دسترس باشد. بررسی منظم لوازم یدکی پژو سهام اضافی می تواند به کاهش هزینه نیز کمک کند.

نگهداری مناسب و ساماندهی لوازم یدکی پژو در یک فضای امن و مطمئن نیز برای کنترل موجودی مفید است. اگر بخشی از ثبت بدون ثبت نام گرفته شود ، درخواست تغییر ترتیب صورت نمی گیرد. به همین ترتیب ، اگر سهام جدید بدون ثبت در قفسه قرار گیرد ، نمی توان برای آن حساب کرد. بررسی و تجزیه و تحلیل سیستم ذخیره و چک کردن شما می تواند دلایل عدم دقت سهام را نشان دهد.

سرب بار
درک کامل از زمان سرب لوازم یدکی پژو برای ساختن یک برنامه موفقیت آمیز سهام بسیار مهم است. زمان تعیین قطعه به خصوص در تعیین قسمت هایی که به سهام می پردازند بسیار مهم است. اگر خرابی برای شرکت شما حیاتی نباشد ، قطعاتی که به سرعت و به راحتی قابل دستیابی هستند می توانند از برنامه جوراب زنانه ساق بلند خارج شوند. اما اگر زمان تولید از دست رفته به معنای ضرر مالی قابل توجهی برای عملکرد شما باشد ، حتی یک یا دو روز بدون بخشی نیز می تواند خیلی طولانی باشد. بسیاری از قطعات با زمان سرب طولانی برای سفارش ساخته شده اند و گزینه های تسریع ندارند. بنابراین ، بهتر است قطعات را با زمان طولانی سرب در دست بگیرید.

نکته: مؤلفه های خارج از مارک که با سرعت بیشتری به دست می آیند ممکن است در طول بحران خود را به عنوان یک جایگزین مناسب معرفی کنند. با این حال ، باید در نظر داشته باشید که برای تجهیزات خاص ، این قطعات جایگزین / جایگزین می توانند صدمات بیشتری به تجهیزات یا سیستم شما وارد کنند.

تجهیزات جدید بدون استثناء است
کار بر روی تجهیزات بارها و بارها موارد زیر را از دستگاههای مربوط به عملیات و تعمیرات می شنویم: "تجهیزات ما به تازگی نصب شده است ، کاملاً جدید است و ما نیازی به لوازم یدکی نداریم." گرچه به دلایل مختلف منطقی به نظر می رسد ، این قطار فکری اشتباه است. . همچنین فرضیه ای وجود دارد که فروشندگان قطعات کاملاً کارآمد و با کیفیت را ارائه می دهند (و معمولاً این کار را انجام می دهند). اما ، متأسفانه ، عدم موفقیت در هنگام راه اندازی یک اتفاق رایج است.

داشتن لوازم یدکی مناسب برای راه اندازی و راه اندازی تجهیزات جدید بسیار مهم است. اگر به نظر می رسد بخشی ناقص است ، می توانید با در اختیار داشتن لوازم یدکی برای تعویض فوراً خرابی را کاهش دهید.

نکته: برای اطمینان از تأمین بودجه شما برای بودجه لوازم یدکی پژو با بخش عملیات خود کار کنید. فروشندگان تجهیزات همچنین می توانند لیستی از لوازم یدکی پیشنهادی را برای شما تهیه کنند. گاهی اوقات بار برای هر قسمت داده می شود. با استفاده از این اطلاعات ، می توانید بهتر تصمیم بگیرید که کدام قسمت ها را باید در دست داشته باشی

منبع https://www.sigmathermal.com/blog/spare-parts-management/

 

  • ۹۸/۱۱/۰۳
  • ا لهه حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی